معیار حقوق و دستمزد و درآمد در قبرس
نوشته شده توسط : صبا


معیار حقوق و دستمزد و درآمد در قبرس
پیش از اینکه اقدامات موردنیاز برای اخذ ویزای شغلی در قبرس را اعمال دهید، آغاز تلاش فرمایید داده ها خویش را در امر معیار درآمد و دستمزد این میهن ارتقاء دهید. ما یحتاج میباشد واحد سنجش دریافتی شما با هزینه های معاش متناسب بوده تا بتوانید بعد از عمل کردن از تجهیزات رفاهی استعمال با صرفه ببرید. در کل در شهرهای گران قدر، درآمد ماهیانه مطلوب بوده و میانگین ماهیانه 1000 تا 1100 یورو برای کارکنان معمولی حقوق و دستمزد پرداخت می‌ گردد. فراموش نکنید که در تفاهم نامه بین صاحبکار و تقاضاکننده موردنیاز میباشد واحد سنجش حقوق و دستمزد نام برده بیشتر از معیار دست‌کم درآمد در قبرس باشد. دست کم حقوق و دستمزد ماهیانه در قبرس شمالی برای کارگر آحاد وقت ۴۳۲۴ لیر اعلام گردیده است. ضمن این حقوق روزمره نیز حدود ۳۲۵ لیر بوده که بسته به مشاغل گوناگون می‌ تواند ارتقا ویزا کاری قبرس شمالی یابد.
وضعیت دریافت ویزای شغلی در قبرس شمالی
برای فعالیت در قبرس شمالی مورد نیاز میباشد که به یک کدام از لهجه‌ های انگلیسی، ترکی و یا این که یونانی مسلط باشید. مهم ترین نکته‌ ای که برای اخذ روادیدِ قبرس شمالی وجود داراست این میباشد که به صورت بدون واسطه قابلیت فعالیت برای شما مهیا نمی‌ گردد. مایحتاج میباشد که آغاز یک دعوتنامه کاری از یک صاحبکار اخذ فرمائید. بعد از آن می‌ توانید به سفارت رفته و مدارک موردنیاز را ارائه دهید. صاحب کار در مرزو بوم قبرس شمالی برای شما جواز کاری خواهد گرفت. بعداز ارائه درخواست به وسیله صاحبکار به وزارت عمل و امان اجتماعی قبرس شمالی و وقتی که تاییدیه آن را اخذ کرد، جواز را برای شما ارسال خواهد نمود. فقط در شکل داشتن تایید صلاحیت فعالیت می‌ توانید اقدامات موردنیاز را جاری ساختن داده و روادیدِ کاری این سرزمین را اخذ نمائید. در غیر این شکل خیر صرفا قابلیت درخواست تایید صلاحیت فعالیت نیست بلکه حق عمل کردن تحت عنوان یک کارکنان بی آلایش را نیز درین میهن نخواهید داشت.

بعداز اینکه جواز کاری نخستین شما بوسیله صاحب کار گرفته شد، از تاریخ ورود شما به قبرس شمالی حداکثر کاسه برهه زمانی ۱۵ روز می بایست با حضور در وزارت فعالیت، فرایند آجل جهت به دست آوردن مجوز کاری کامل شدن خواهد شد. درصورتی که وزارت شغل، درخواست تایید صلاحیت شمارا پذیرش کرد و آن را مطلوب تشخیص بخشید، می‌ توانید فعالیت خویش را درین مرز و بوم استارت فرمایید.
حالت عمل دانشجویی در قبرس شمالی
دانشجویانی که درگیر به علم آموزی در قبرس شمالی میباشند، می‌ توانند در طی علم آموزی به شغل کردن نیز بپردازند. این تیم از اشخاص می بایست شغل های پاره وقت مانند عمل در فروشگاه، رستوران، کافه و حتی کالج‌ های خویش را ایفا دهند. در حالتی که دانشجو اشراف کافی به گویش انگلیسی و ترکی داشته باشد، بعداز خارج از التحصیلی می‌ تواند در کمپانی‌ های در بین‌ المللی، هتل و خزانه‌ ها نیز درگیر به فعالیت کردن خواهد شد. یادآور می‌ شویم که فعلا مرزوبوم قبرس شمالی نیاز شدید به کارشناسان و نمایندگان املاک، وکلا و سرمایه‌ گذاران تجاری دارااست.

اقامت بعداز عمل در قبرس شمالی
همان طور که ذکر کردیم برای شغل در قبرس شمالی مایحتاج میباشد روادیدِ کاری خویش را هر دو سال یک سکو تمدید نمائید. در شرایطی که در‌پی دریافت اقامت دایم در قبرس شمالی از روش عمل میباشید، مایحتاج میباشد که فارغ از سوء پیشینه و به صورت پیوسته دوران ۶ سال در‌این سرزمین درگیر به شغل گردید. ضمن این برای اخذ گذرنامه مملکت قبرس شمالی با ۱۰ سال معاش کردن در‌این سرزمین می‌ توانید اقدامات مورد نیاز را جاری ساختن دهید.
مزایای شغل در قبرس شمالی
مسافرت به قبرس شمالی و هر مملکت فرنگی دیگر یک تصمیم والا بوده که می‌ تواند برای مدام مسیر معاش شمارا تغییر‌و تحول دهد. ما یحتاج میباشد پیش از هرگونه اقدامی آغاز نسبت به مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی شناخت به دست آورید.

قابلیت دریافت اقامت دایم قبرس شمالی با به کار گیری از روادیدِ کاری وجود دارااست. در کنار مجموع این مورد ها فرایند بی آلایش دریافت روادیدِ قبرس شمالی نیز یک مزیت ویژه برای متقاضی ها هجرت بدین مرز و بوم  مهاجرت کاری به قبرس شمالی میباشد.

روش شغل یابی در قبرس

طرز شغل یابی در قبرس
برای اخذ ویزای شغلی در قبرس مورد ها مختلفی وجود دارا هستند. یکی این موقعیت این میباشد که آغاز مراحل شغل یابی می بایست به وسیله درخواست کننده طی گردد. برای ایفا این دستور موردنیاز میباشد که شخص تقاضاکننده نسبت به لهجه ترکی، یونانی یا این که انگلیسی مسلط باشد. آن‌گاه می‌ اقتدار از روش شرکت های شغل یابی و شرکت های در قبرس اقدامات موردنیاز را جاری ساختن اعطا کرد. ضمن این گه گاه شخص تقاضاکننده می‌ تواند سوابق کاری خویش را بعداز یک مهاجرت توریستی به قبرس و به صاحب کار ارائه داده تا از طرف آن سفارش کاری اخذ نماید.

با اعتنا به اینکه مملکت قبرس به‌دنبال جذب نیروهای عمل علم آموزی نموده است، از این روش نیز می‌ اقتدار برای شغل یابی مبادرت نمود. شخص درخواست کننده می‌ تواند از روش علم آموزی در قبرس و ارائه درخواست خویش برای شغل یابی مبادرت نماید. شرکت های شغل یابی متعددی نیز در قبرس شمالی وجود دارا‌هستند که سرویس ها آنلاین را در کنار سرویس ها حضوری ارائه می‌ دهند. فعالیت در قبرس شاید آنچنان که بایستی و شاید درآمد بسیار متعددی برای مهاجرین نداشته باشد. با این حالا تحت بودن هزینه معاش در قبرس شمالی سبب ساز گردیده است که یک مقصد جالب برای هر تقاضاکننده سفر به شمار رود.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: